nedeľa 27. marca 2016

FIGHT FOR LOVE Kapitola č.12 Po mojom:)

Zobudila som sa v školskej nemocnici.Pozrela som sa na seba.Obviazané ruky a pár zašitých rán.Celkom dobre som skončila.Vyskočila som z postele a vybehla som na chodbu.Utekala som cez ňu. Zrazu som uvidela Charlieho Greya.,,Hathawayová do postele!"skríkol po mne.Takže on bude po mne kričať.To pokazil.Chytila som ho pod krk a pritisla ho o stenu.S Rose Hathaway sa nikto zahrávať nebude.,,Belikov! Kde má izbu!"zavrčala som na neho s nenávisťou v očiach.,,Nepoviem!"povedal arogantne.Takže on mi to nepovie?Tak plán B.Chytila som ho za predlaktie a z celej sily ho stačila.Pomalú som mu zarívala nechty do kože.,,I-izba č.217"v tej chvíli som ho pustila a rozbehla som sa hľadať izbu 217.Keď som ju po chvíli našla,vošla som dovnútra.Uvidela som Dimitriho a do očí sa mi nahrnuli slzy.Na nohe mal obväz,na ruke,okolo krku a mal infúziu.Slzy mi stekali po lícach.Prišla som k jeho posteli.Prisunula som si k nej stoličku a Dimitriho som chytila za ruku.
,,Dimitri "povedala som cez slzy.Stačila som mu ruku a v tej chvíli žmurkol očami.Otvoril ich.Trocha som sa upokojila.,,Roza"povedal tichým hlasom.,,Nehovor nič.Šetri si sily."povedala som a utrela som si slzy.Teraz som si uvedomila, že keď mu ja alebo niekto povie,že som sa ho vydala sama zachrániť,dostane minimálne infarkt.No som zvedavá ako to pred ním ustrážim.Rozleteli sa dvere a tam stála mama,Grey a sestrička.A do riti!,,Rosemarie!Čo tu r-"hovorila keď zrazu stíchla. Čo je?,,Neuveriteľne!On sa prebral!"hovoril Grey.Čo?Stále mi niečo uniká.,,Čože?"opýtala som sa nechápavo.,,Nooo.Vlastne Rose strážca Belikov bol 6 dní v kóme.A zrazu prídeš ty a on sa prebudí."Uh!Nechápem.,,Tak potom som aj ja musela byť 6 dní v kóme"povedala som.Ich baví robiť mi šoky?,,Nie Rose. Ty už si bola hore.Len si to nepamätáš lebo si dostala veľa práškov na upokojenie a proti bolesti "povedala mama.Aha!Ale tak či tak sa mi to neľúbi.,,Rose mala by si sa vrátiť do izby. Sestrička ťa odvedie."povedal Grey.No tak to určite nie!Potom čo mi teraz povedala mama,Dimitriho neopustím.,,Nie ostanem tu!A Charlie nebude moju trpezlivosť znižovať.Dobre vie čoho som schopná"a hodila som pohľad na Greya.,,Rose má pravdu.Privezieme ti sem ďalšiu posteľ a ostaneš tu"povedal Grey.Takto sa mi to ľúbi.Mama len prikývla a so sestričkou sa s nami rozlúčili a odišli preč.Grey ešte urobil preventývnu prehľiadku Dimitrimu a odišiel.Dimitri sa má "zatiaľ" na nič nepýtal.Po chvíli zaspal.Potom mi sestrička doviezli posteľ.Nachystala mi tablety a potom odišla.Vypila som ich a potom som zaspala.Bola som spokojná.
POKRAČOVANIE NA BUDÚCE 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára