štvrtok 24. marca 2016

FIGHT FOR LOVE Kapitola č.9 Oh Dimitri! ♥

Bol tam Dimitri. Mal na sebe čierne sexi džínsy, a k tomu super čierne sako.Mali to aj ostatný strážci, ale podľa mňa bol najkrajší z nich Dimitri. Za túto vetu by som dala aj ruku do ohňa. Párty bola v plnom prúde.V rohu miestnosti som zazrela Masona Ashforda,Edieho Castila a Christiana.Hneď ako nás zbadali, začali na nás kričať:,,Tu sme!Hej!Tu sme!"čistý blázni.S Lissou sme sa vybrali za nimi.Mason bol zladený v tmavo modrom obleku,Edie mal bledo šedý a Christian mal čierny.Vyzerali skvelo.,,Ahojte!"povedali sme s Lissou naraz.Lissa objala Christiana a začali sa tam objímať. Sekne im to spolu.Sú zlatučký!,,Môžem prosiť?"opýtal sa zrazu Mason.Natiahol ku mne ruku.,,Mason to nie je dobrý nápad. Som strašné poleno.Skôr umreme od smiechu, ako budeme tancovať!"povedala som. Mason mi podal ruku.,,To nevadí.Aspoň sa nebudeme nudiť. "povedal s úsmevom.No super. Teraz si zo mňa bude robiť srandu.Vyšli sme na parket. Práve hrala pomalá pieseň.S Masonom sme sa dali do tanca.Išlo nám to celkom "dobre".Keď sme tancovali zrazu môj pohľad zablúdil smerom k Dimitrimu. Sledoval ma.Bol neodolateľný. Jeho voňavku som cítila až sem.Bolo to omamné. Krásne omamné.Keď tanec skončil,odišli sme k nášmu miestu.Našli sme si ešte voľný stôl.Posadali sme si.Dnes sme mali drinky s alkoholom. Dnes nám dovolili.Mali sme nevybratie s Coldarctic,Princesskaribik,Lagona a Sen šťastia. Zobrala som si Coldarctic. No modrý a na vrchu pohára to vyzeralo ako námraza.Vyzeral super a chutil ešte lepšie.Ale obsah alkoholu tam bol vysoký.Neviem koľko tých Coldarctic vypila,ale zobudila som sa v izbe.Podotýkam že vo svojej.Nemala som na sebe šaty,ale už pyžamo.Pozrela som sa na hodiny.Bolo pól šiestej ráno. O hodinu a pól mam tréning s Dimitrim.Ale je mi strašne blbo.Ktovie ako som bola opitá. To radšej ani vedieť nechcem.Zobrala som telefón a napísala som mu SMS:
,,Ahoj Dimitri.Necítim sa vôbec dobre.Mohol by si tréning presunúť alebo zrušiť? P.S.prepáč ak som ťa zobudila."
,,Ahoj Rose. Vôbec sa ti nedivím že ti je zle.Vypila si asi päť drinkov. Odviedli ťa do izby.A neboj sa.Nezobudila si ma.Bol som hore."
,,To až tak som sa opila?Pane bože. Prečo som taká blbá?A čo s tým tréningom? "
,,Nie si hlúpa Roza. Len najprv konáš a potom myslíš. A tréning bude.Keď sa budeš cítiť lepšie príď. Budem tam.A ak ti dobre nebude,nemusíš chodiť.A ešte ten krém na tie značky. keď chceš.Keď ťa ešte bolia, tak ho donesiem."
,,Ďakujem Dimitri. A áno,ešte ma tie značky bolia.Keď si dám.tabletku malo by to prejsť. "
,,Dobre Roza.Teraz si choď odpočinúť. "
,,Ešte raz ďakujem. Dobrú noc Dimitri."
,,Dobrú noc Rose"

Potom som si išla dať tu tabletku.Zapila som ju a vrátila som sa do postele.Ešte som si nastavila budík na pól siedmu. Zalahla som.Zaspala som.
POKRAČOVANIE NA BUDÚCE 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára