štvrtok 17. marca 2016

FIGHT FOR LOVE -Kapitola č.2 Útok

,,STRIGOI! "skríkla som. Chytila som Lissu za ruku,a strčila som ju za seba.,,Bež!Nájdi ostatných a oznám im že je tu strigoi!Lissa ak budeš niečo počuť, nezastavuj sa!Jednoducho bež!"
Lissa sa na mňa s veľkým ustráchaným a ustarosteným pohľadom pozrela a rozbehla sa preč ako som jej kázala.Ja som sa vrhla na strigoia.Nemala som ani len kôl. Strigoi ma chytil a odhodil ako pierko.Naletela som na stenu budovy.,,AU"zaskučala som.Rýchlo som sa zdvihla a vrhla opäť do boja.Sotil ma.Ale ja som to tentokrát ustála. Svojou strigoiskou rýchlosťou sa dostal predomňa.Chytil ma.Už som vedela že je koniec.Chytil mi ruku.Tak silno mi ju zvrtol, až mi ju vykĺbil.Zaťala som zuby.Bola to strašná bolesť. Aspoň teda myslím.Ja so horšiu bolesť ešte nepoznala. Snažila som sa mu vykrútiť. Podarilo sa mi to.On ma zase chytil a hodil ma o stenu.Už druhý krát.Čo som také spravila,že má stále hádže o stenu?Ale teraz sa mi zahmlelo pred očami.Keď som ich otvorila,moje oči upútalo niečo žiarivé v tráve.Dvihla som sa s poslednými silami a išla k tomu.Bol to kôl. Vďaka bohu! Strigoi sa po mne rozbehol.A ja po ňom tiež.Začal útočiť. Ale aj ja.
Teraz som mala kôl. Mala som šancu k životu.Neviem ako dlho sme tam okolo seba krúžili, ale počula som nejaké hlasy.Ale vôbec som ich nevnímala. Ďalej som bojovala.Posledný výpad som urobila s takou silou že som mu kôl zapichla do hrude.A rovno som ho zabila.S revom padol k zemi.A ja som ho z vyčerpania nasledovala.V tej chvíli dobehla Lissa,Dimitri a Alberta.,, Rose!"kričala Lissa. Lissa sa strašne rozplakala. Naposledy som sa na ňu usmiala a potom ma to vtiahlo do čierno čierneho bezvedomia.
POKRAČOVANIE ZAJTRA ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára