pondelok 21. marca 2016

FIGHT FOR LOVE Kapitola č.7 Šok

Keď zrazu niekto zaklope na dvere telocvične!S Dimitrim sme od seba odskočili.Práve na čas.Dvere sa rozleteli a v nich stála Janine Hathaway.Moja mama!,,Čo tu robíš?"skríkla som na ňu.S Dimitrim sme na ňu udivene pozerali.Už sme stáli na nohách,ale mne sa zo šoku až podlamovali.,,Rosemarie!Takto so mňou nehovor!A čo by som tu asi robila?Prišla som sem s mojou zverenkiňou!"zvrieskla naspäť po mne.Toto mi ešte chýbalo.Poťahala som Dimitriho za ruku.,,Prepáč mi.Dnes to ukončíme.Potom napíš kedy bude tréníng.Kľudne aj dva."pošepkala som potichu so smutnou tvárou.On prikývol a pozbudivo sa na mňa usmial.Išla som sa prezliecť.Keď som sa vrátila mama s Dimitrim viedli rozhovor.Zbadali ma,a prestali sa rozprávať.Potom sme sa rozlúčili s Dimitrim a odišla som s mamou na cestu zla.Doslova.Moja mama je odo mňa menšia ale ide z nej strach.Kráčali sme spolu cez kampus.Najprv sme nehovorili,ale ja som začala.,,O čom ste sa s Dimitrim rozprávali?"povedala som s unaveným hlasom.Nie že by som bola unavená,ale s mamou sa mi rozprávať vôbec nechcelo.A vlastne prečo by som aj mala?Dala ma na akadémiu už keď som bola malá.A vôbec sa o mňa nestarala.Väčšinou mi moju vlastnú mamu nahrádzala škola alebo Lissina mama.Z mojho rozmýšlania vytrhol mamin hlas.,,Pýtala som sa na teba!"povedala.Pardon.Asi som zle počula!Ona sa o mňa zaujíma!Ty kokso!Z tejto správy sa mi zatočila hlava.Ustála som to.Ale nevšimla som si lampu predomňou.Napálila som do nej celou silou.,,AU!"zakňučala som.Jak som mohla do nej napáliť?No teraz sa mi pustila krv z nosa.Dúfam že som si ho nezlomila.,,Rose!Si v poriadku?Zakloň hlavu!Poď ideme do nemocnice!"dávala mama rozkazy.Zaklonila dom hlavu.Mama ma chytila za predloktie a viedla ma smerom k nemocnici.Keď sme tam prišli,práve mal službu nový doktor Charlie Grey.Má 22 rokov,modré oči a špinavý blond vlasy.Svojim spôsobom je sexi,ale rozhodne nie môj typ!,,Charlie!Poď sem!Pomôž jej!"kričala moja mama.A odkiaľ ho ona pozná?Potom to s ňou vyriešim.Jedným okom som ju sledovala.Mala o mňa strach.Zaujímavé!,,Už zase Rose?"povedal arogantným hlasom.Zrazu sa rozleteli dvere,a tam stál Dimitri.Neviem odkiaľ zistil že sa mi niečo stalo,ale vyzeral veľmi vystrašene.Moja mama si ho nevšimla ,ani doktor Charlie.,,Charlie!Ihneď jej pomôž!"povedala mama rázne.Potom ma zaviedol do voľnej miestnosti a zastavil mi krvácanie a dal mi injekciu.Keď mi dal injekciu,myslela som že ho zastrelím alebo ho hodím psycho psom!UH!Tak ho ja nemám rada.Dal mi nejaké tabletky a poslal ma domov.Mama ma odviedla až k mojej izbe.Keď sme sa  rozlúčili ,tak som ju objala.Ostala trochu zaskočená,ale nakoniec sa uvoľnila.Prišla som do izby,a ľahla som si na posteľ.Zrazu mi zavibrovala SMS od Dimitriho.
            ,,Ahoj Rose!Tréning bude zajtra ráno a večer.Večerný bude ten náhradný.A čo sa ti preboha stalo?"
,,Dobre ďakujem.A ospravedlňujem sa že si musel vidieť tú blbú hádku.A čo sa mi stalo?No išli sme s mamou cez kampus ,a napálila som do lampy.Stáva sa!":)
,,Ach Roza!Jak sa ti takéto blobosti vždy podaria?A čo je ti lepšie?A čo značka?"
,,No tie blbosti sa mi daria často.Veď vieš Rosemaria Hathaway je blázon.A áno je mi lepšie.Dostala som tabletky.Bleee!A značka?bolí ma z nej krk.A niekedy aj hlava.A dosť to páli!Ako to robíš aby ťa neboleli?"
,,Roza,Roza.Na tie značky mám taký krém.Zajtra ho doniesiem na tréning.A teraz už choď spať.Aby si vládala!"
,,Ďakujem Dimitri!Dobrú noc!"
,,Dobrú noc Roza!"



POKRACOVANIE NA BUDUCE

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára