streda 23. marca 2016

FIGHT FOR LOVE Kapitola č.8 Deň ako sa patrí!

Po včerajšom stretnutí s mamou a menšom úraze čo sa mi stal,som si myslela,že ten deň bol najhorší na svete!A to je už čo povedať.Ale nakoniec sa deň skončil super,úžasne,skvelo!Večer mi napísal Dimitri.Písal mi kedy budeme mať náhradný tréning.A ešte sa ma pýtal,čo sa mi stalo.Bol vystrašený.Trochu viac ako som čakala.Potom som zaspala.Zobudila som sa okolo pól siedmej večer.Za pól hodinu mám tréning s Dimitrim!Dvihla som sa z postele a išla do kúpeľne.Umyla som sa a obliekla.Upratala som si posteľ a zbalila batoh.Z izby som odchádzala za desať sedem.Keď som prišla k telocvični,bola odomknutá.Vošla som dovnútra.Dimitri tu ešte nebol.Zaniesla som si batoh do šatne.Vrátila som sa do haly a dala som si rozcvičku.Keď som mala po rozcvičke,vytiahla som si žinenku a sadla som si na ňu.Asi o desať minút prišiel Dimitri.,,Súdruh meškáš.Takže to bude 10 kôl a 50 klikov.Neboj sa.Môžeš aj ženské!"povedala som s úsmevom a menším chichotaním.,,Rose!Takto to ale nefunguje!"povedal tiež s úsmevom.Išiel so odložiť batoh.Keď sa vrátil na tváry mu hral ľahký úsmev.,,Môžme začať s tréningom?A ináč rozcvičku už mám za sebou."povedala som víťazne.,,Takže ty už máš aj rozcvičku?Tak to je výborne.Môžeš ísť rovno behať!"povedal.Tak teraz som sa už ako víťaz vôbec necítila.Hodila som na neho nahnevaný výraz.Radšej som mu neodpovedala,lebo by so mňa vyšli veľmu škaredé slová.Ale že veľmi.S hnevom so odišla behať.Po 20 kolách,mi dal pokoj.Ale ešte som musela urobiť 15 klikov.Chlapských!Takže ja mu dám ženské a on mi dá chlapské!Tak to si pokazil.Veď ja sa mu pomstím.Na tváry mi hral zlostný úsmev.,,Rose?Zase ťa niečo napadlo.Nechceš nič spraviť?Že?"povedal.,,Nie!"povedala som.Ale z jeho pohľadu som usúdila že mi neverí.Potom sme sa rozlúčili a pustil ma.Škola prebiehala v pohode.Nie,že by som ju mala rada,ale dnes sa to dalo.Išla som na obed.Otvorila som dvere.Nebolo tu moc žiakov.Kráčala som smerom k výdaju jedla.,,Rose!"zbadala som Lissu.Utekala ku mne.Objala ma tak silno,až ma dusila.,,Lissa tak rada ťa vidím!"povedala som.Cez puto som cítila ako je šťastná.,,Poď ideme!"povedala.Ťahala ma za ruku smerom k jedlu.Zobrala som si gordonblue a dva kopčely ryže.Plus nejaký šalát zo zeleniny.Lissa si zobrala to isté.Lissu som poslala k stolu.Povedala som jej že si ešte idem zobrať malinovku.Lissa odišla.Ja som si ju išla teda zobrať.K stolu som sa vracala klusom.V tom mi do cesty vbehol Dimitri. Skoro som to do neho napálila.,,Rose?"opýtal sa ma s menším pobavením.,,Áno?"usmiala som sa na neho.,,Večerný tréning ruším.Nepýtaj sa ma prečo.Zajtra ti to na ranajšom tréningu vysvetlím.Ahoj!"povedal a odišiel .Odišla som za Lissu.Obed sme si vychutnali a trochu pokecali.Potom sme museli naspäť na vyučovanie.Aj posledných päť hodín ubehlo rýchlo.Po škole som sa od Lissi dozvedela,že bude párty.Bude o piatej večer.Keď som sa vrátila do izby,išla som po sprchu.Z kúpeľne som vyšla s turbánom na hlave.Na párty si beriem super sexi čierne šaty.Držia na prsiach,lebo nemajú ramienka.A vyzerám v nich neuveriteľne sexi.Až vražedne.:3 Obula som si čierne topánký,na vysokom opätku.Keď som bola namalovaná,oblečená,upravená vydala som sa za Lissou.Aj ona už bola oblečená.Mala podobné šaty ako ja ,len ich mala zelenkavé.K jej očiam krásne ladili.,,Wau Rose!Vyzeráš krásne.Ty naša dračica!"povedala Lissa.No tak to je super.Teraz som krásna dračica.,,Ďakujem Liss.Aj ty vyzeráš úžasne.Môžme ísť?"opýtala som sa.Lissa len prikývla.Už z diaľky bola počuť hudba.To je super!To bude teda párty!Keď sme otvorili dvere bolo tam veľa študentov,ale aj strážci.Strážili nás,aby sme nerobili blbosti.Ale ,moje oči zaujal iba jeden strážca.Bol tam Dimitri!
POKRACOVANIE NABUDUCE:-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára