piatok 8. apríla 2016

Vlčia láska Kapitola č.5 Ty kokos!Ja neverím!

Keď odišli moji rodičia,bola som šťastná.Mám skvelého otca.Myslela som si, že bude horší.Veď keď mi o ňom nechceli nič povedať,tak čo som si mohla myslieť.Akurát iba svoje.Takto som rozmýšľala asi desať minút.Keď sa otvorili dvere.Stála tam doktorka Lionella.Podišla ku.mojej posteli.,,Ahoj Rose"povedala.,,Spravíme ti vyšetrenie a potom podľa výsledkov ťa pustíme.Takže dnes asi pôjdeš domov."povedala s úsmevom.,,Super"odpovedala som jej na to.Tešila som sa ako malé dieťa.Urobila mi vyšetrenia.Výsledky boli výborné.Ani rebrá dolámané už neboli.Potom mi dala ešte pár liekov.Niektoré som tam vypila,a niektoré mi dala domov na trvalé užívanie.Nebola som z toho moc happy.
Keď som prišla domov,v hlavnej miestnosti (obývačka) sa svietilo.Položila som tašku na zem a odišla som tam.Už som bola skoro v obývačke,keď som ostala stáť.Boli odtiaľ počuť hlasy.Moja mama a otec.Nekričali na seba.Normálne diskutovali. Nabrala som odvahu a vošla som tam.,,Rose zlatíčko"povedala mama.,,Princeznička prišla"povedal otec s úsmevom. To nemyslí vážne.Že princeznička? Zabite ma!,,Ahojte"odzdravila som ich oboch.
,,Oci?Už neodídeš?Ostaneš tu s nami?"opýtala som sa skôr,ako stihli niečo povedať.Nahodila som nevinnú tvár.Otec sa usmial.,,Neboj sa Rosemarie. Ostanem tu s vami.Neodídem."povedal.V srdci mi nastal kľud.,,Áno Rose.Otec ostane s nami.Už nás samé nenechá."povedala mama.Vôbec som nerozmýšľala a rozbehla som sa k nim.Stali pri sebe,tak som ich objala.Bola som šťastná.Objali ma tiež.,,Rose choď si vybaliť. O hodinku máme večeru.A máme prekvapenie.Večer máme už program.Je to pre teba darček."povedal mama.Otec len prikývol.,,Tak idem."odpovedala som jej.Odišla som si po tašku.Vyšla som po schodoch do svojej izby.Mala som ju upratanú,vyvoňanú ružami.Bola to krása.Vybalila som sa.Dala som si horkú kúpeľ a prezliekla som sa.Čierne džínsy,tmavo červené tričko a čiernu mikinu.To bol môj štýl.Všetko v tmavých farbách.Vlasy som si nechala rozpustené.Zobrala som si svoj iPhone a odišla som do jedálne.Keď som tam prišla, rodičia tam už boli.Prisadla som si k nim.Mali sme kuracie prsia na prírodno a ryžu.Mňam!Keď sme dojedli,mama sa ujala slova:,,Rose teraz bude ten "darček".Obleč sa trochu teplejšie, pojdeme von."povedala.Vybehla som do svojej izby.Zobrala som si sexi koženú čiernu bundu.Keď som prišla ku vchodovým dverám,mama a otec už boli oblečený.
,,Môžme ísť"zavelil otec.Išli sme ku altánku v "parku".Postavili sme sa tam.,,Môžeš vísť"povedala zrazu mama.Nechápala som ju.Zrazu od kríkov bol počuť šum.Vychádzal odtiaľ vlk.Bol to on.Ten čo mi zachránil život.Ten najkrajší akého som kedy videla.Postavil sa predomňa.Premenil sa.My vlci sa premeníme aj s oblečením. Neviem si to vysvetliť.Oblečenie sa nám neroztrhá. Bol to krásny chalan.Mohol mať tak 22 rokov.Bol sexi.Vyšportovaná postava,tmavo hnedé oči,čierne vlasy po ramená a okolo 195 cm.Takže úžas.Pozerala som na neho ako na anjela.,,Rose toto je tvoj vlastný tréner a dozor "povedal otec.Asi som prestala dýchať.A asi sa mi zastavilo srdce.Pozrela som sa ešte raz na svoj "dozor" a omdlela som.Už zase.
POKRAČOVANIE NA BUDÚCE

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára