piatok 18. marca 2016

FIGHT FOR LOVE Kapitola č.4 Wau Lissa

Lissa.Sedela vedľa postele a sledovala ma.Dimitri tu už nebol.,,Ahoj Rose.Ako sa cítiš?"opýtala sa ma,keď si všimla že som sa zobudila.,,Ahoj Lissa.Celkom dobre až na tie bolesti ruky.Takže sa to celkom dá prežiť!"odpovedala som jej.Posadila som sa v posteli,a poklepkala na voľné miesto vedľa mňa.Lissa to pochopila a hneď si sadla vedľa mňa.,,Rose ako si tam ostala sama s tým strigoiom.Tak to bola riadna kravina.Veď si nemala ani len kôl.A zabila si ho.A oďkial si preboha zobrala ten kôl?"opýtala sa nechápavo Lissa.Vlastne sama som to nechápala.Ležal v tráve.A pritom kole sú veľmi vzácne.Ale jednu vec viem.Zachránil mi život.,,Nooo.Vlastne ten kôl ležal v tráve.Neviem prečo alebo ako je to možné.Ale kvôli tomu kolu som teraz tu.Kebyže tam nie je ,tak je po mne."dopovedala som.Lissa vyzerala dosť šokovane.Chúďa,nechcela som ju vystrašiť.Pozerala na mňa s vyvalenými očami.,,Ja viem!"povedala a objala ma.Začala plakať.,,Lissa!Neplač.Prosím!"a začala som ju obímať.Hladkala som ju po chrbte.Skôr do bolo chladenie v znaku aby sa upokojila.Nakoniec sa ukľudnila.,,Rose ja už budem musieť ísť.Idem za Christianom Ozerom.Ale kým odídem tak ešte vyliečime!"dopovedala.Ja som sa rýchlo spamätala.,,Ty chodíš s Christianom Ozera?"dostala som zo seba zaskočene.Ona a Christian?To bude teda párik.,,Áno.Nemá cenu to pred tebou skrývať.Skôr či neskôr by si to zistila."povedala skoro až smutne.Nemám rada keď je kvôli mne smutná.Doprajem jej šťastie.Aj keď Christiana moc nemusím,ale kvôli Lisse to zvládnem.,,Lissa to je super!"povedala som.Lissa na mňa neveriacky pozerala.,,Vážne?"opýtala s otáznikom v očiach.Prikývla som s hlavou.Objala ma.Potom so mňou rozlúčila a odišla.Ocitla som sa tu sama.Lahla som si a pozerala som do bieleho plafónu.AH!Asi som psychopat.No čo už.Hľadím už naň asi trištvrte hodinu.Čo len budem robiť?

POKRAČOVANIE ZAJTRA RÁNO

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára