štvrtok 17. marca 2016

FIGHT FOR LOVE -Kapitola č.1 Vyznanie lásky

Ahoj
Volám sa Rosemarie Hathaway. Skrátka Rose.Som dhampirka.Som polovičná upírka.Nemusím sa živiť krvou. Moja najlepšia kamarátka je Vasillisa (Lissa) Dragomir. Je posledná zo svojho rodu.Ona je kráľovská moroijka. Najlepšie kamarátky sme od malička ale raz sa naše kamarátske puto utvrdilo. Bola silná autonehoda. Nemala som to vôbec prežiť. Ale Lissa mi nejakým spôsobom zachránila život. Odvtedy uplynulo päť rokov. Ale zmenila som sa. S Lissou mám  puto.Vidím, cítim to isté čo ona.Asi pred rokom som zistila to že som stienom pobozkaná.
                              *********
Sme na akadémii Sv.Vladimíra.Už nám chýba iba posledný rok.A konečne odtiaľto vypadneme. Som dosť problémová. Ale moje problémy začali miznúť keď som poznala jeho.Je to môj tréner. Tréningy s ním som dostala za trest. Nenávidela som to.Ale teraz sa teším na každý jeden. Zamilovala som sa do neho<3 Volá sa Dimitri Belikov. Je úžasne sexy.Má asi tak dva metre,hlboké čokoládové oči a najkrajšie vlasy na svete.Má ich po ramená a sú tmavo hnedé, skoro až čierne. Ja ho tak strašne milujem. A raz,raz sa mi to potvrdilo.S Lissou sme išli do Portlandu. Musela ísť na nejaké stretnutie kvôli škole.Zavolali ju do veľkej miestnosti. My s Dimitrim sme ostali v druhej.Bola trochu menšia.Čakali sme tam.Už som sa začínala nudiť. Tak som sa zdvihla a začala šom sa prechádzať po miestnosti. Dimitri má so záujmom pozoroval.,, Nudíš sa?"opýtal sa po chvíli Dimitri. Prikývla som s hlavou.Išla som si naspäť sadnúť. Už som bola skoro pri stoličke keď som sa potkla. Dimitri ma na poslednú chvíľu zachytil. Pomohol sa mi postaviť. Pozerala som sa mu do tých nádherných oči. Zrazu začal Dimitri ku mne skláňať hlavu.Pochopiteľne. Lebo som od neho menšia.Pobozkal ma.Bol to ten najsladší bozk ktorý som kedy zažila. Úplne som sa roztápala.Keď sme sa nakoniec od seba odtiahli, tak sme si čelá oprela o seba.Odišli sme si sadnúť.,, Toto som chcel urobiť dávno "povedal Dimitri po chvíli.,, Aj ja.Ale bála som sa že mi city nebudeš opätovať!"povedala som dosť šepky. Po chvíli vyšla Lissa.Za ňou bola hneď riaditeľka Kirová. Ach ja ju tak nemusím. Stará bosorka. :-S Otočila sa na mňa.,, Hathawayová budete sedieť v predu cestou na akadémiu.A pán Belikov na to dohliadne. Princezná Vasillisa je veľmi unavená! "zavrčala Kirová. Dimitri len prikývol. Potom asi po desať minútovom rozhovore s Kirovou sme sa s Lissou ako prvé vydali k autu. Boli sme asi dvesto metrov od auta keď zrazu som uvidela červeno krvavé oči.,, STRIGOI !"skríkla som. 
POKRAČOVANIE NA BUDÚCE :-)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára