nedeľa 20. marca 2016

FIGHT FOR LOVE Kapitola č.6 Tréning

Dúfam že to už toľko bolieť nebude.S touto myšlienkou som išla spať. A nie aby som spala,mňa to rovno vtiahlo do Lissinej mysle.Bola s Christianom. V tej ich "tajnej" skrýši. Bozkávali sa,keď zrazu zo seba začali strhávať oblečenie.,,Musím von!Musím von!To nie si ty!Zmizni! Rýchlo!"hovorila som si nahlas.Spomenula som si na Dimitriho. Bol ako ľadová sprcha.Z Lissinej mysle som sa dostala.Keď som sa z jej mysle dostala von,už ma to vtiahlo do bezéterového spánku.
Konečne! Ráno som sa zobudila. Urobila som rannú hygienu. A potom som išla do školy.Celý školný deň bol nudný. Tešila som sa na spánok.Druhý deň prebehol tak isto.Ale tento večer som sa tešila ísť spať najviac za posledné dva dni.Tretí deň ráno som sa zobudila so super náladou.Pozrela som sa na hodiny.Mám desať minút do tréningu s Dimitrim. Vyskočila som z postele a utekala som.do kúpeľne. Rýchlo som sa umyla,prezliekla a zbalila veci na tréning. Vybehla dom z izby a upalovala do telocvične. Keď som prišla dovnútra, Dimitri ležal na žinenke.,,Ahoj Dimitri!"skríkla som na neho.,,Ahoj Rose!"povedal s iskrami v očiach.Kapsu som si zaniesla do šatne a vrátila som sa za ním.,,Dnes ťa budem ešte trochu šetriť. Preto si dáme len boj medzi nami dvoma."povedal.VRRRRRR. To bude teda boj.Plný vášne a romantiky.A už sa teším.,,Super poďme na to!"povedala som rozhodne.Postavili sme sa na svoje miesta,a dali sme sa do boja.Poznali sme sa navzájom až moc dobre.Každý z nás vedel našu taktiku,stratégiu a pohyby.Bolo to vyrovnané. Podkopla som mu nohy, a on zletel na zem.A ja rovno na neho.,,Mám ťa!"povedala som víťazne.,,Nie nemáš!"a v tu chvíľu nás pretočil. On ležal na mňa a ja pod ním.Jak to spravil.Mala som ho!Aj tak vyhrám. Nadvihla som hlavu,a pobozkala som ho.Najlepšie bolo keď mi začal bozky oplácať.Teraz tu ležíme a bozkávame sa,keď zrazu niekto zaklope na dvere telocvične!
POKRAČOVANIE NA BUDÚCE :3

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára