piatok 25. marca 2016

Vlčia láska Kapitola č.1 Útek

,,Musím zistiť pravdu!"šepla som si hneď ráno po prebudení. Môj život je katastrofa. Volám sa Rosemarie Hathawayová-Mazurová.Mám 17 rokov a som alfa samica.Žijem v kráľovstve Lightmoon.V celom kráľovstve sú vlci.Vlastne to je vlčie kráľovstvo. Moja matka je Janine Hathawayová-Mazurová.Je najlepšia stopárka v kráľovstve. Svojho otca nepoznám. Moja matka mi povedala,že ho spoznám, keď prejdem poslednú lekciu Arrow.Máme štyri lekcie:1.dráp, 2.tesák,3.storm a posledná 4.arrow. V tej som ja.Ale ja chcem vedieť pravdu o otcovi teraz!Všetci majú zo mňa strach.A niekedy,no skoro vždy, majú o mňa veľký strach.Keď sa pri splne mením na sneho-bielu vlčicu so zelenými očami, mám veľmi premenlivú povahu.Raz som agresívna a raz som milá. Väčšina ľudí nechápe prečo mám takú povahu.Že by po otcovi? Po matke určite nie.Moja mama je milá,úžasná žena.Už nebudem iba rozmýšľať. Musím konať!!!Dvihla som sa z postele a išla ku skrini.Rýchlo som sa prezliekla. Chytila som batoh a nachádzala do neho veci.Iba základné:tepláky,spodné prádlo, mikinu, hygienické potreby. Vyšla som z izby a potichu som išla do kuchyne. Mama tam nebola,takže ešte spala,Uf!Aspoň ma nechytí.Na stôl som položila list,ktorý som mala už dlho pripravený.
Milá mama!Už nechcem čakať.potrebujem vediet pravdu!Prosím nehnevaj sa na mňa.Budem v poriadku.Vrátim sa,ale neviem kedy.Ľúbim ťa!♥ 
S láskou R.
Rýchlo som ešte niečo zjedla,a nejaké jedlo nachádzala do batohu.Vyšla som z domu a rozbehla som sa k bráne.Opýtali sa ma, kam idem.Moja odpoveď znela trénovanie. Len prikývli s hlavami a pustila von.Ako som sa ocitla za hradbami,premenila som sa. Zobrala som batoh do papule a rozbehla som sa preč.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára