sobota 19. marca 2016

FIGHT FOR LOVE Kapitola č.5 Tetovanie

Čo len budem robiť?Nakoniec som zaspala, zobudila som sa až ráno.Dvihla som sa z postele a odišla som do kúpeľne.Pozrela som sa do zrkadla,a so hrôzou som od neho odskočila.Moje vlasy vyzerali akoby mi tam niečo skapalo.Rýchlo som urobila rannú hygienu,a prezliekla som sa.Spokojná som sa vrátila do izby.V izbe stál Dimitri.,,Ahoj Rose.Môžme ísť?"opýtal sa ma pobavene.,,Ahoj Dimitri.Áno aj by sme mohli,len neviem kde mám veci."povedala som.Sledovala som jeho kamenný výraz ktorý da zrazu zmenil na krásny hrejiví úsmev.Bez odpovede sa zobral,a odišiel do skrine v rohu izby.Kokso.Že ma to nenapadlo.Ja som teda hlúpa.Keď sa vracal ku mne,v rukách mal môj kabát a topánky.,,Tu''a podal mi veci s veľkým úsmevom.Úsmev som mu hneď vrátila.Keď som sa obliekala a obúvala,jedným okom som sledovala Dimitriho.V jeho očiach bol strach ale zároveň pobavenie.Keď som bola hotová,vidali sme sa podpísať reverz.Po podpísaní reverzu,ma Dimitri odviedol až ku dhampírskej kolaji.Celú cestu sme isli mlčky.,,Dimitri,nemusíš ísť so mnou."povedala som mu.Vlastne,on nemusel ísť so mnou.Ale ide.Ktovie prečo?,,Ale áno Rose.Musím.Poď ideme.'' povedal milým hlasom.Keď sme už stáli pred mojou izbou na dhampírskej kolaji,Dimitri povedal.,,Rose.Tréningy začnú až o dva dni.A neskúšaj ma prehovoriť.''povedal rázne.No tak to budú dlhé dva dni.Veľmi dlhé dva dni.,,No tak to bude úuplne skvelé.Ach!"povedala som naštvane.To zas mi musí úplne vygrádovať nervy?,,Dobre'' povedal.,,Tak ahoj zatiaľ!"a kráčal preč.,,Ahoj!"a treskla som s dverami.Sadla som si na posteľ.Asi po desiatich minútach čo Dimitri odišiel,niekto zaklopal na dvere.Dvihla som sa išla som otvoriť.Stála tam Alberta.Alberta je strážkiňa.Všetci strážci ju tu berú ako veliteľku.,,Dobrý deň Rose.Môžem dovnútra?"opýtala sa.Ja som len prikývla a pustila som ju dovnútra.,,Dobrý deň strážkiňa Alberta.O čo ide."opýtala som sa.Veď poslednú dobu som nič neurobila.Ktovie čo chce.,,No Rose.Zabila ste strigoia a za to vám patrí monoiijská značka."dopovedala.,,Tak ale veď ja nemám ešte ani značku sľubu.Ako môžem mať za zabitie strigoia?"opýtala som sa nechápavo.,,Nebojte sa Rose.To už je vyriešené."dopovedala.Potom sme odišli do strážcovského tetovného salónu.Alberta sa porozprávala s tatérom.Potom prišlo na radu tetovanie.OMG!To bola ale bolesť.Bolelo to viac ako keď mi strigoi vykĺbil tú ruku.A to je čo povedať.Teraz to mám na krku zalepené a odchádzam do svojej izby s tupou bolesťou vzadu na krku.Dostala som aj tabletky.Mala by zabrať do pól hodiny.Tak takáto bolesť.FÚHA! Za každeho jedného zabitého strigoia.Tak teraz idem spať.Dúfam že to už toľko bolieť nebude.
POKRAČOVANIE NA BUDÚCE;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára