štvrtok 14. apríla 2016

FIGHT FOR LOVE Kapitola č. 15 Zvláštne chúťky súdruha♥

,,Čo?"opýtal sa Dimitri so smiechom v hlase.,,Čo asi?Veď pobalíme si veci,a ideme "domov"....Už si zdravý,tak tu nebudeme trčať."povedala som celkom jednoducho.,,Aha."povedal.Už konečne pochopil.Dvihol sa z postele a dvomi krokmi prerušil vzdialenosť medzi nami.Pohladkal ma po líci.Cez telo mi prešiel elektrický výboj.Trocha som sa zachvela.,,A to sa chceš ísť baliť?"opýtal sa Dimitri pobavene.,,Súdruh ty máš takéto čudné chúťky?Čo sa ti stalo?"opýtala som sa ho zaskočene.On sa asi zbláznil.,,Nič."povedal a pritisol si ma k hrudi.Šokovane som na neho hľadela.Srdce mi bilo stokrát rýchlejšie.Čo to robí?Chce aby nás niekto chytil?Šibe mu?Hlavou mi výrili myšlienky, keď zrazu všetky pochybnosti zmizli.Dimitri ma pobozkal.Bol to sladký, ale zároveň vášnivý bozk.Pozerala som sa mu uprene do očí.Vášeň,láska,neha to všetko je vidieť v jeho krásnych očiach.
,,To bolo začo?"opýtala som sa,keď som sa spamätala.,,Za nič...Len si mi strašne chýbala Roza."odpovedal.Chcel  ma opäť pobozkať, ale zastavila som ho.Nie,že by som to robila rada,ale nechcem tu stráviť už ani o minútu viac.Zaskočene sa na mňa pozeral.Vyviedla som ho z rovnováhy.,,Prečo?"opýtal sa šokovane., Súdruh,nie že by som nechcela byť s tebou, ale ja už tu nechcem byť.Prosím. Už sa poďme baliť.Lebo sa tu scvoknem."povedala som s menším pobavením.Ten jeho výraz.Ja umrem...,,Aha.Tak teda dobre.Ale chcem odmenu."preniesol vypočítavo.A čo by chcel?,,A čo by si také chcel?"opýtala som sa.,,Keď sa pobalíme,dáš mi bozk.Ale musí byť trochu dlhší."povedal.Tak on takto.Veď on uvidí.Hihihi.,,Dobre teda."povedala som.A už som plánovala.Dali sme sa do balenia.Asi o pól hodinu sme to mali hotové.Ale že dosť vecí sme tu mali.Tašky sme už mali nachystané pri dverách.Práve som zvliekali obliečky z postele,keď súdruh podišiel ku mne.Vedela som čo chce.Ale aj kebyže neviem,na očiach mu to bolo jasne vidieť.Chytil ma okolo pasu.Otočila som sa k nemu.Pobozkal ma,ale aj ja jeho.Odmena splnená. Ale ešte netuší čo mu spravím, keď budeme mať tréning. Som trochu škodoradostná.,,A teraz môžme ísť."zavelila som.Dimitri len prikývol.Zobrali sme tašky do rúk,a išli sme podpísať reverz.Po podpísaní reverzu sme išli do svojich izieb. Dimitriho som vyprvadila až po jeho izbu.Keď sme sa rozlúčili, odišla som do svojej izby.Vybalila som si veci,a prezliekla som sa.Bol večer.Dala som si ešte horkú sprchu a potom šup do pyžama.Ľahla som si do postele,ale skôr ako som išla spať, skontrolovala som Lissu.Bola s Christianom.Učili sa.Tak som ich nechala.Ktovie k čomu by sa to mohlo vyvinúť.Potom som už išla spať Zaspala som.Dúfam že sa mi bude snívať o Dimitrim.Vrrrrrr♥
POKRAČOVANIE NA BUDÚCE

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára